Livrări și retururi

Politica de livrări

La fiecare comandă plasată se vor adăuga automat costurile aferente livrării cu Fan Courier pe teritoriul țării! 

Dacă beneficiarul dorește să se facă livrarea cu alt curier, se va selecta modul "self pick-up".

Costul transportului pentru returul echipamentelor aflate în garanție este suportat de către client până la stabilirea cauzei problemei în discuție.

Produsele comandate corect și trimise greșit de către personalul Visteon Project, vor fi expediate pe cheltuiala Visteon Project.

Politica de retururi

Produsele comandate corect și trimise greșit de personalul Visteon Project SRL se vor restitui pe cheltuiala Visteon Project 

În cazul produselor care sunt expediate corect, dar nu pot fi acceptate de către client din diverse motive (performanță), se pot returna în următoarele situații:

- în cazul produselor standard, ținute pe stoc în mod curent, aceste se pot livra dacă nu au fost utilizate, în termen de 5 zile de la data primirii, cu o penalizare de 15% din contravaloarea echipamentului

- în cazul produselor comandate speciale (personalizate)  care nu sunt ținute pe stoc în mod curent, acestea nu se pot returna